رونمایی از آزمون کتاب باز (آنلاین) و تغییرات دیگر برای دوره دیپلمای نبوش ورژن 2021

 

سازمان نبوش (NEBOSH) در جدیدترین اقدام خود و همزمان با تغییر دوره های گواهینامه بین المللی مدیریت بهداشت و ایمنی برای عملیات عمرانی نبوش (NEBOSH ICC) و گواهینامه نبوش در ایمنی حریق (NEBOSH FSC)، دست روی تخصصی ترین دوره خود در بالاترین رده یعنی Diploma گذاشت.

 

دیپلم بین المللی نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip) بالاترین سطح دوره های سازمان نبوش در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه ای، در سال 2021 رونمایی شده و جایگزین دوره قبلی شد. دوره پیشین شامل 4 بخش IA و IB و IC و DNI بود که سه بخش اول با آزمون های کتبی حضوری (هر کدام در یک روز و به مدت حدود 4 ساعت) و بخش آخر به صورت یک پروژه ارزیابی می شدند. آزمون ها در تاریخ های مقرر سالانه (اعلامی از طرف سازمان نبوش) و با شیوه نامه مقرر آزمون های حضوری سازمان نبوش و حضور نماینده آزمون نبوش در ایران و جهان بصورت متمرکز و همزمان برگزار می شد.

 

شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، آزمون های دوره های NEBOSH را بصورت آنلاین و حضوری در ایران (در سراسر کشور) ارائه می دهد. در ویدئوهای زیر می توانید مصاحبه و لایو جناب آقای دکتر شهرام محمودی مدیریت محترم HSE مجموعه مپنا، یکی از شرکت‌کنندگان دوره های آنلاین دیپلمای نبوش (نسخه پیشین) را که توسط شرکت HSE Arya ثبت نام کرده و در آزمون حضوری آن در تهران شرکت کرده بودند، مشاهده نمایید.

 

 

 

اما در نسخه جدید دوره دیپلمای نبوش، دانشجو با سه بخش زیر روبرو می شود:

بخش ID1: دانستن (Know) - اصول ایمنی و بهداشت محیط کار (بین المللی) - برای مشاهده جزییات، روی عنوان کلیک نمایید

بخش ID2: انجام دادن (Do) - کنترل مسائل بهداشتی محیط کار (بین المللی) - برای مشاهده جزییات، روی عنوان کلیک نمایید

بخش ID3: انجام دادن (Do) - کنترل مسائل ایمنی محیط کار (بین المللی) - برای مشاهده جزییات، روی عنوان کلیک نمایید

 

سرفصل های هر بخش تا حدودی به روز رسانی است. سه آزمون و یک پروژه در دوره پیشین نیز به 3 ارزیابی آنلاین و کتاب باز (Open-Book - OBE) تغییر یافته است که چگونگی آنها در توضیحات هر بخش آمده است. با این تفاسیر، هزینه آزمون حضوری برای دانشجویان ایرانی حذف و آزمون ها به دلیل برگزاری آنلاین، رایگان خواهد بود.

 

 

برای مشاهده سرفصل ها و توضیحات کامل دیپلم بین المللی نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (IDip) اینجا کلیک کنید.

 

 

------------------------------------------

مختصری درباره سازمان نبوش (NEBOSH)
 
نبوش، مجری امتحان ملی در ایمنی و بهداشت شغلی (The National Examination Board in Occupational Safety and Health) به عنوان یک امتحان غیر وابسته، بصورت تشکیلاتی گواهی دهنده با رویکرد غیر انتفاعی تشکیل شده است. نبوش طیف وسیعی از گواهی های مرتبط با شغل و معتبر در صحنه بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیازمندی های مدیریت ریسک را طراحی کرده که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. دوره های نبوش هر ساله 50.000 داوطلب را در جهان در بیش از 600 موسسه مختلف و در 120 کشور دنیا جذب می‌­نماید.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های NEBOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون حضوری و آنلاین در ایران (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 
 
------------------------------------------
 
 

 

 

با ما در ارتباط باشید:

 

☎️ تلفن
021-55425307
 
📱 واتساپ
09038859444
 
 

www.HSEArya.com

 

Telegram - IranNebosh Channel - HSE Arya  Instagram - HSE Arya Training  Linkedin - HSE Arya Training  Linkedin Page - HSE Arya Training  Aparat - HSE Arya Training  Youtube - HSE Arya Training  Facebook - HSE Arya Training  Twitter - HSE Arya Training


 

واحد آموزش

 

 

مطالب مرتبط:

 

ویدئوها و لایوهای واحد آموزش شرکت HSE Arya

ویدئوها و لایوهای واحد آموزش شرکت HSE Arya

 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا